• ה. מאי 9th, 2024

סטוצים באשדוד: חמישה מקומות שווים ומומלצים להכיר בהם אנשים

סטוצים באשדוד - תמונה של גבר ואישה בדייט

משום מה, יש דימוי לא מוצדק שאין חיי לילה שוקקי חיים מחוץ לתל אביב. אשדוד, אחת מהערים הגדולות בישראל, מוכיחה אחרת ומאפשרת ליהנות מחיי לילה מגוונים ושלל אפשרויות בילוי שונות, מפאבים, דרך מסעדות שוות ואיכותיות, מועדוני לילה ועוד. בעולם הסטוצים, אשדוד היא בהחלט עיר לגיטימית בה למצוא סטוץ זה לא רעיון מופרך.

לורנס בר:

אוהבים לרקוד באאוירה נעימה וחברית? הלורנס בר הוא מקום מושלם ליציאה לדייט, עם חברים וגם לבד (במטרה לחזור עם סטוץ…). זה מוסד שנותן למי שמגיע אליו אווירה נעימה וביתית ומציעה במהלך השבוע ליינים שונים של מוזיקה כך שכל אחד יכול למצוא את הערב המתאים עבורו. בימי חמישי יש ליין של מוזיקת מיינסטרים, בימי שישי אותו הדבר ובימי שבת יש ליין מיוחד של מוסיקת רגאטון.

סמטינג סמטינג בר:

מקום שיכול לעבוד די טוב למי שמחפש מקום טרנדי ומגניב לצאת אליו ולמצוא בו סטוצים. המקום משלב בר משקאות ייחודי עם קוקטיילים מגוונים, יינות מיוחדים מכל רחבי הגלובוס, מנות טפאס איכותיות ושירות נעים. לצאת זאת, המקום מתגאה במגוון המוזיקלי הרחב שתורם לאווירה הכייפית.

מטילדה בר:

מקום קטן, עם אווירה של בר רחוב מגניב, שמושך אליו המון צעירים מהאזור ומציע כמובן לצד שלל משקאות אלכוהוליים גם המבורגר מעולה, ערבי ראמן, ומוזיקה אלטרנטיבית מסוגים שונים. נקודות זכות מגיעות למקום על ההחלטה לאסוף מזון וציוד למפונים ולחיילים בתחילת המלחמה, החלטה שהופכת את המקום לסוג של קהילה, כפי שהוא מעיד על עצמו. בקיצור: מקום לסטוצים איכותיים.

פיגאל בר:

מקום אשדודי שמציע שלל אירועי תרבות כמו מסיבות, הרצאות, הופעות, ואפילו ערבי שירה שיכורה בציבור! בימי ה' יש במקום מבצעים של בירות ללא תחתית ובימי שישי ישנם מסלולי שתייה בלי הגבלה על סוגים שונים של אלכוהול.

חוף הים באשדוד:

קצת מוזר לציין את חוף הים באשדוד כמקום למצוא בו אפשרויות לסטוצים, אבל האמת היא שחוף הים של אשדוד, אחד המקומות היפים בארץ, מציע, לצד מגוון רחב של מסעדות חוף ופאבים, רצועת חוף מדהימה שבעונת הקיץ ניתן לפגוש בה לא מעט אנשים יפים. לפעמים צריך להשליך את הטלפון לצד ופשוט לעשות דברים בקטע אולד פאשן.

לסיכום: מעוניינים למצוא סטוץ באשדוד? כאן תוכלו למצוא חמש המלצות למקומות שווים, ברמה גבוהה, שמתאימים למציאת סטוץ, לדייט, לבילוי עם חברים ועוד.