• ה. מאי 9th, 2024

סטוצים באלעד – יש איפה להכיר צעירים לסטוצים באלעד?

סטוצים באלעד

נתחיל מהסוף היום: אלעד היא עיר חדשה יחסית המאופיינת באוכלוסייה חרדית. על כן, קשה, שלא לומר קשה מאוד, שלא לומר, די בלתי אפשרי, למצוא בעיר המאופיינת בתאים משפחתיים מסורתיים מקומות מתאימים למציאת סטוצים, ובטח שלא מקומות בילוי אליהם אנשים יוצאים, בין היתר לשם מטרה זו. אם אתם רוצים למצוא סטוץ באלעד, מומלץ שתיסעו לעיר הקרובה הידועה לשמצה: פתח תקווה. נסיעה לפתח תקווה מבטיחה סיכוי גבוה יותר לדיסקרטיות ולמציאת סטוץ.

לצד זאת, אומרים שמי שמחפש מוצא, ובמילים אחרות: בני אדם הם בני אדם, יש להם תשוקות, יש להם צרכים והעובדה שהצרכים הללו אינם באור לא אומרת שהם לא קיימים. על כן, כלל ראשון כדי למצוא סטוץ במקום כמו אלעד הוא להבין שמה שבתל אביב נעשה באור יום ובצורה פשוטה שאינה דורשת מאמץ – באלעד ידרוש יותר משאבים, יותר כוחות יצירה ויותר ניסוי וטעייה.

במאמר זה ישנן מספר הצעות למקומות בהם ניתן לפגוש אנשים באזור אלעד. זה לא יהיה קל אבל בעזרת קסם אישי, יצירתיות ואולי גם גישה לרכב, ניתן אפילו למצוא סטוץ מיוחל:

מרלה:

הפאב הפתח תקוואי הוותיק מציע מגוון עצום של בירות, אוסף וויסקי ייחודי, אוכל אופייני לפאבים ואוסף פריטי וינטג' מרחבי העולם. זהו מוסד של ממש בעיר המביא אליו אנשים רבים ועל כן יש סיכוי לא קטן למצוא שם שותף או שותפה ללילה.

בירה ג'מס:

עוד מוסד פתח תקוואי שמציע בירות מעולות תוצרת המקום ואוכל טעים ואיכותי. זה מקום שאם החלטת להזמין אליו דייט, תתפס כמשקיען, דבר שחשוב לדעת כששואפים לסטוץ ללילה או יותר.

BEERZ:

עוד פאב בירה פתח תקוואי שמציע לצד אוסף גדול של בירות גם מזון פאבים. המקום נמצא במרכז העיר ומושך אליו לקוחות רבים שמגיעים לטעות את הבירות הנדירות שהוא מוכר.

ברטוב:

בר שנחשב "מגניב" ומושך אליו בעיקר צעירים וצעירות. אם אתה רואה עצמך כמגניב ורוצה לשדר את המסר הזה, זה המקום עבורך ועבור הדייט שלך.

בר-דק פיצה בר:

לשם שינוי, מקום שלא מגיש רק בירות ואוכל מטוגן של פאבים אלא מגוון פיצות סבירות בהחלט. היתרון הגדול הוא שהמקום כשר לחלוטין (למי שחוגג).

לסיכום: רוצים למצוא סטוץ באלעד? כדאי שתיסעו באוטו לפתח תקווה. שם תמצאו מגוון פאבים חמודים במרחק כמה דקות נסיעה, תזכו לדיסקרטיות, לאווירה טובה ולהמון אפשרויות.